Víkend v Tatrách.

18.11.2007
vikend-v-tatrach-

Zima nás prekvapila skorým nástupom a ja som zistil, že je veru dosť veľký záujem o aktuálne podmienky v našich horách. Preto nadviažem na predošlé články a ukážem vám, ako to vyzeralo vo Vysokých Tatrách tento víkend. Tí čo ešte nevytiahli lyže z pivnice sa snáď po vzhliadnutí týchto fotiek zaktivizujú.
Keďže je lepšie raz vidieť, ako sto krát čítať, šetril som písaným slovom a pridal viac obrázkov. Pozrite sa na prvú lavínku a dozviete sa aj, prečo je dobré udržiavať si "nadhľad"............

Sobota 17.11.2007

V sobotu sme opäť vyrazili na Štrbské Pleso. Okrem slniečka nás tam čakali aj masy ľudu.

Esíčko už pustili, takže pri šlapaní treba dávať pozor.

Pri inverzii sa oplatí udržiavať si "nadhľad".

Solisko sme tentoraz "dobili". Kamene trčali len tesne pod chatou, so starými lyžami to šlo.

Nedeľa 18.11.2007

Na druhý deň sme povzbudení pekným počasím vyrazili na lyžiarsku túru do Doliny Bielej vody.

"Snehová sonda"

Prvé lavíny tejto zimy.

Popoludní sa zatiahlo a vďaka otepleniu sa prašan rýchlo zmenil na lepkavé blato...